onsdag, oktober 07, 2009

vi var just vid sjon, mysigt, romantiskt och valdigt skont,
pa vagen dit finns det vilda bjornbar, jag har atit vilda bjornbar mamma !

1 kommentar:

  1. Anonym10:54

    Låter som du är i paradiset:))))kram mami

    SvaraRadera