söndag, oktober 11, 2009

jag har kopt vinterskor !

4 kommentarer:

  1. Anonym16:28

    Men åh toppen vännen, så blir du varm om fötterna i vinter:))) kram mami

    SvaraRadera
  2. Men sjysta pjucks babe. :P Jag chockar mig själv idag, har gjort lasagne a´ la Per Morberg. haha.

    SvaraRadera
  3. MEN GOOOOTT. vad ar det for special i det ? :D

    SvaraRadera
  4. Anonym16:10

    Sjukt söta :) /signe

    SvaraRadera