finns inte så mycket att säga för tillfället, varit hemma två dagar från jobbet, har ont i magen och känner mig hängig, men det går väl över.
varit hemma och umgåtts med familjen två kvällar i rad, PA var även hemma ikväll, roligt.
saknar i övrigt canada, eller, mest min baby, han gör mig lycklig, och jag räknar redan dagarna.
åh, det gör ont i hjärtat att höra hur mycket du saknar honom. hoppas verkligen att han kan komma hit snart!
SvaraRaderakrya på dig :)
kram