onsdag, augusti 12, 2009

min baby har fått ett jobb !
:*

2 kommentarer:

  1. jobb=lön=pengar=spara= SVERIGE?

    :)

    SvaraRadera
  2. Rebecka13:38

    NEJ! fan vad roligt :D gratta från mig :D

    SvaraRadera