tonight's music,
Första dagen idag. varför jobbar man undrar jag! Sen kom jag på det, jobb = pengar. Pengar = Usa. :) Hur har dagen varit?
faktiskt bra ! and hell yeah, north america ftw.i miss you babe !
Första dagen idag. varför jobbar man undrar jag! Sen kom jag på det, jobb = pengar. Pengar = Usa. :) Hur har dagen varit?
SvaraRaderafaktiskt bra !
SvaraRaderaand hell yeah, north america ftw.
i miss you babe !