tonight's music,
Åh gud dom är så snygga:)Hoppas du får en riktigt bra födelsedag vännen,Kram/mami
Du hade nog inte behövt läsa horoskopet för att se att det ser härligt lovande ut för din sommar ;) Grattis igen!Puss
Åh gud dom är så snygga:)Hoppas du får en riktigt bra födelsedag vännen,Kram/mami
SvaraRaderaDu hade nog inte behövt läsa horoskopet för att se att det ser härligt lovande ut för din sommar ;)
SvaraRaderaGrattis igen!
Puss