tisdag, maj 26, 2009

idag har jag varit på världens bästa födelsedagskalas med té, tårta, paketöppning och fiskdamm ! vilken trevlig dag med tove och marit, som alltid, tack !

(läste sommar -09s horoskop, scheisse, det ser lovande ut för tvillingarna.)

2 kommentarer:

  1. Anonym09:01

    Åh gud dom är så snygga:)Hoppas du får en riktigt bra födelsedag vännen,Kram/mami

    SvaraRadera
  2. Du hade nog inte behövt läsa horoskopet för att se att det ser härligt lovande ut för din sommar ;)

    Grattis igen!

    Puss

    SvaraRadera