elin
tonight's music,
torsdag, mars 19, 2009
VÅR.
en underbar dag med lisa i öre, en långpromenad, is och upptinad asfalt, solen som värmde och lite fika på gamm'gårdsbron, mysigt !
2 kommentarer:
becka
16:15
bilden på er två är verkligen underbar! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
elin
23:30
ja ! visst är den, tack. :D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
bilden på er två är verkligen underbar! :)
SvaraRaderaja ! visst är den, tack. :D
SvaraRadera