torsdag, mars 19, 2009

VÅR.





en underbar dag med lisa i öre, en långpromenad, is och upptinad asfalt, solen som värmde och lite fika på gamm'gårdsbron, mysigt !

2 kommentarer:

  1. bilden på er två är verkligen underbar! :)

    SvaraRadera
  2. ja ! visst är den, tack. :D

    SvaraRadera