elin
tonight's music,
torsdag, januari 29, 2009
ikväll bakar jag äppelpaj i min ensamhet.
sen ska jag äta den och se ugly betty, känna mig ännu mer ensam och sen sova, ensam.
livet är bra fint ibland.
1 kommentar:
Anonym
12:18
Ame, inte vara ensam. Bjud över nån på äppelpäppelpaj *mums* istället =)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ame, inte vara ensam. Bjud över nån på äppelpäppelpaj *mums* istället =)
SvaraRadera