elin
tonight's music,
tisdag, november 25, 2008
jag blir så förbannad på folk som hon, som har fått sin hackkyckling och ger sig fan aldrig med skitsnacket, och sen att hon totalt ignorerar mig och börjar styra och ställa precis som hon vill, om jag fick skulle jag kalla henne för fula saker.
1 kommentar:
Anonym
17:37
du jag hållar med hon äe en riktig attif..
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
du jag hållar med hon äe en riktig attif..
SvaraRadera