elin
tonight's music,
tisdag, juni 10, 2008
drömde om sprutor och att de skulle sticka mig imorse, scheisse.
ska gå till jobbet nu, är kokerska idag och ska steka sill.
2 kommentarer:
Anonym
10:44
Äru sjuk vännen?
Svara
Radera
Svar
Svara
elin
16:26
nej, inte mer än ögat ! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Äru sjuk vännen?
SvaraRaderanej, inte mer än ögat ! :)
SvaraRadera