elin
tonight's music,
lördag, mars 22, 2008
alltså, den där kommentaren, från den där patetiska lilla räkjäveln, det var inte ens oväntat ?
jag skrattar.
i övrigt, synd att inte det kan stämma.
2 kommentarer:
linda
22:39
räka är fan rätt ord för honom
Svara
Radera
Svar
Svara
bucki
17:18
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
räka är fan rätt ord för honom
SvaraRaderaDen här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SvaraRadera