elin
tonight's music,
måndag, juli 02, 2007
åtta dagar
framhöva gråt,
det är en omöjlighet, tänk om det brister på jobbet, det vore .. awkward.
och det där är för lång tid, för mig.
det funkar inte, tystnad är det värsta jag vet,
‹
›
Startsida
Visa webbversion