jag funderar hur det läggs upp. är det bara vissa dagar det är sådär, eller är det efter andra delar man måste ta hänsyn till.
dagens, nej. veckans låt är iallafall Opeth - Master's Apprentices
en gudagåva. och det tackar jag usa för. tack sd.
onsdag, september 20, 2006
detta borde hända oftare. bara glädjen sprider sig överallt, tom. torkel tycks jag se ett leende på, nästan, men bara nästan. gaah. just fucking bring it on.
lördag, september 16, 2006
jag pallar inte.
fredag, september 15, 2006
klockren.
onsdag, september 13, 2006
god damn. jag som taggade på hela resan. ja, det kommer väl en annan gång. :) alltid. eller ?
hur som helst är du jäkligt speciellt, but i like it.
torsdag, september 07, 2006
orden igår. ORDEN IGÅR. pengarna har jag, inget sällskap. men modet, vart fan går det att köpa?