elin
tonight's music,
torsdag, april 27, 2006
elin säger:
har du sett en bajskorv i volvon? den är brun med rosa vingar?
it's all lennys fault i'm a perv!
2 kommentarer:
linda
22:45
hahaha.
Svara
Radera
Svar
Svara
g
18:26
det är faktiskt ganska äckligt.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
hahaha.
SvaraRaderadet är faktiskt ganska äckligt.
SvaraRadera